Os Pekenekes, outra vez!!

Xa estamos aquí de novo, os novos pekenekes e a súa historia no cole de A Barquiña. Debido a situación actual na que nos atopamos dende a declaración de Estado de alarma o 14 de marzo de 2020 retomei o blog de aula, como outro recurso de apoio aos que xa estamos empregando ,para continuar levando a cabo, vía telemática, o proceso ensino aprendizaxe destes pekes: María, Rubén, Alba e Yoel en cinco anos; Lara, Manu, Naia, Julia, Noé, Smahan e Jorge en catro anos e as novas incorporacións Leo, Edu, Emma, Carla e Martín en tres anos.

domingo, 19 de abril de 2009

En breve 20 razóns polas que ler un libro....e algunha máis!!


Para celebrar o día do libro expoñeremos as nosas razóns polas que debemos ler.

Mirade este texto:

“Ás portas do ceo chegaron un día 5 viaxeiras.
- Quen sodes vos?- preguntou o garda.

- Eu son a Relixión- contestou a primeira.

- Eu son a Xuventude- contestou a segunda.

- Eu son a Comprensión- contestou a terceira.

- Eu son a Intelixencia- contestou a cuarta.

- Eu son a Sabiduría- dixo a última

IDENTIFICÁDEVOS!- ordenou o cancerbeiro.
E entón…
.A Relixión axeonllouse e rezou.
.A Xuventude riu e cantou.
.A Comprensión sentouse e escoitou.
.A Intelixencia analizou e opinou.
.E a SABIDURÍA…
A SABIDURÍA … CONTOU UN CONTO!.
Anthony de Mello

1 comentario:

  1. Hola Vane!! Muchas gracias por tu apoyo!!! Yo también te enlazo como amiga!!!! Para lo que quieras ya sabes donde encontrarme!!!! Besitos de la profe Nai

    ResponderEliminar

OS VOSOS COMENTARIOS

De onde nos visitan?

Datos personales

Mi foto
Mestra de Educación Infantil no CEIP A. Rodríguez Cadarso A Barquiña, Noia.